onsdag den 14. marts 2012

... .. .

Sidder i nuet og har lige spist min morgenmad. Lytter til James Blunt's stemme og orker ikke tanken og at skulle cykle i skole om lidt. Pt orker jeg faktisk slet ikke tanken om skolen... Lektier og afleveringer presser på og det hænger mig langt ud af halsen. Jeg når ikke halvdelen af det jeg gerne vil. Burde være bedre til bare at starte på at lave det i bedre tid, men det er som om at jeg er blevet overdrevet sløv. Dét er bare ikke ok. Jeg må nok tage mig lidt sammen. Men med både en matematik aflevering, en stor dansk og engelsk aflevering + de løse lektier, er det hele pludselig lidt for meget. Øv.... - Vi har sidste træning i dag inden opvisningerne starter. Den første er på lørdag og jeg glæder mig. Er super nervøs, men det skal nok gå godt.
Jeg håber at i derude er lidt mere i hopla end hvad jeg er i dag!
- Matilde. 


so true...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar