søndag den 26. februar 2012

det var så dén ferie

Hvad er mere sørgeligt en den sidste dag i ferien? Tja, jeg kan ikke komme på særlig mange ting. - Denne ferie har været helt fantastisk! Har nydt den fuldt ud og har virkelig haft brug for det. Jeg har tilbragt den i selvskab med min familie, fest og farver, mine venner, veninder og en masse hygge. - Men det bliver nu alligevel meget rart komme igang med hverdagen igen, selvom den byder på tidlige morgener og en bunke lektier og afleveringer. Men der er jo kun lidt over en måned til påskeferien, så mon ikke jeg overlever? De næste par dage må for mit vedkommende gerne gå lidt stærkt, da jeg skal rejse til kbh på fredag, og videre til Aarhus på lørdag, med en af mine bedste veninder og jeg kan slet ikke vente! Vi skal over og besøge en masse piger som vi var på Malta med for nogle år siden. Hvilket gensyn! Glæder mig som et lille barn!
Jeg håber at jeres ferie og weekend har været ligeså top som min egen.
I får lige lidt billeder fra de sidste par dage.
Sov rigtig godt derude.
- Matilde. 



i biografen med kusinerne og min søster.
Vi så 'This means war' - og jeg kan virkelig anbefale jer at se den!
Den var SÅ god!

På tur med familien


kolde bølger

En gåtur i solskinsvejret med valde vuffen og co.

Døndalen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar