søndag den 12. februar 2012

undskylder

Undskylder mange gange for dårlig blogging de sidste par dage, men der er simpelthen sket noget hele tiden. Tiden er fløjet afsted og nu er det allerede søndag igen... Ak ja.. 
Weekenden har været fabelagtig! Har nærmest boet hos min veninde. Hun holdt lidt forfest for klassen, før vi tog til VZ fest på gymnasiet i fredags. Og sikke en succes! Temaet var  "Pink party - Night of love!" Så med en masse bobler i blodet, kys på kinderne og godt humør havde jeg en helt fantastisk aften og nat! Det kunne i hvert fald mærkes i går. Fy da føj.... Min veninde og jeg skulle have været til en fødselsdagsfest, men måtte simpelthen blive hjemme. Det var nu også meget hyggeligt bare at spise lidt god mad, slik og bare slappe af. Vi vågnede først ved tolv tiden i dag, så vi fik sovet godt igennem. - Sidder i nuet og slapper af og venter på at min papfar køre ned og henter noget aftensmad. Store usunde burgere. Lige hvad jeg trænger til!
I får lige en smule billeder fra weekenden.  

Jeg håber at i har haft nogle gode dage.
- Matilde. 



De dejlige AC'ere

Godmorgen.....
En fin gave jeg fik af min veninde i fredags. Jeg havde ønsket mig disse to lysestager til bloklys længe. Og så gav hun mig dem pludselig helt spontant!
Hun er nu dejlig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar