mandag den 27. februar 2012

long day

Dagen i dag har været god. Men lang... Mødte i skole klokken 08:30 og slap først klokken 15:45. Ik' fedt. Tog derefter hjem til en af mine veninder for at lave spansk aflevering, som skulle afleveres her i aften. Det lettede at få den smidt afsted på lectio! Kom hjem og fik hygget og spist aftensmad med min familie. Senere på aftenen tog min veninde og jeg ud og løb en tur i det ellers meget mørke og snefyldte vejr. Og endda med pandelamper. Nej, fikst har det sikkert ikke set ud! Det var lang tid siden at jeg sidst var ude og løbe, så jeg var lidt spændt på om min kondi overhovedet ville kunne række til bare 100 m. Men overraskende nok løb vi 4 km uden hverken ynk eller piv og jeg havde det skønt bagefter! Tror jeg må tage mig sammen til at få motioneret lidt oftere, så det ikke bare er cykelturen til og fra skole.
Vil hoppe til køjs nu.
Sleep tight!
- Matilde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar