torsdag den 2. februar 2012

hvidt landskab

Da jeg vågnede i morges var der helt dækket af et fint lag sne. Fint og flot ser det ud, men det er da det rene helvede at cykle i. Fy da føj.... Tror at jeg var ved at vælte en million gange på vej til skole.
- Skolen i dag har bare været stille og rolig. Har hygget meget med pigerne. Efter skole tog Loui og jeg i Idémøbler, så jeg kunne købe nogle af de ting jeg manglede til mit værelse. - I nuet sidder jeg hos min momse og mof. Jeg har lige gjort rent for dem. Det er dejligt at kunne hjælpe dem og samtidig få lidt ekstra penge i lommen. Min familie og jeg skal spise aftensmad her i aften og bare hygge. Er super træt, så det er rart bare at kunne slappe af i familiens selvskab. Jeg glæder mig til weekenden, selvom at den står på arbejde både i morgen og lørdag. Men med en masse dansetimer og Linda P lyser den nu lidt op. Glæder mig.
- Matilde.



Lyt lige til denne melodi kære læsere. Den er fantastisk!

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar