søndag den 29. januar 2012

En weekend med knald på

Jeg er dybt irriteret over at det allerede er mandag i morgen. Jeg ønsker virkelig inderligt at når jeg vågner op i morgen tidlig, at det stadig er weekend... Men nej, sådan bliver det nok ikke, lige meget hvor meget jeg ønsker... - Men jeg har haft den skønneste weekend! Så jeg har heller ikke rigtig noget at klage over. Skød fredagen igang med byrge festen i musikhuzet, sammen med alle de lækre tøser fra min klasse. Det var så sjovt! Der var proppet med festglade gym elever og der blev fremført de fedeste shows. Så det var intet mindre end en meget vellykket aften og nat. Vågnede op med min veninde lørdag morgen, slappede max af, spiste lækker pizza, frugt, så film og hyggede. Sidst på eftermiddagen gik turen videre til Snogebæk hvor vi hyggede med god mad, film og en masse snak til langt ud på natten. Jeg har i dag bare tilbragt eftermiddagen og aftenen hjemme hos en af mine veninder. Vi fik lavet vores spansk aflevering, spist noget aftensmad, lavet is dessert og så film. Lidt lækker måde at afslutte denne fantastiske weekend på, vil jeg nu nok mene!
Jeg vil hoppe i seng nu, så jeg kan være frisk til endnu en ny mandag til kl 16 i morgen. Suk...
Sov godt. - Matilde. 





Søde piger, med søde flasker


En træt Cille
lækker pizza til 'dagen derpå'



En køretur rundt i Snogebæks gader



aften-hygge hos Eya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar