mandag den 23. januar 2012

gab

Jeg er så træt, så ja, det er min undskyldning for ikke at ligge billeder ind fra weekenden. For de skal først overføres og alt muuuuligt... Efter at jeg har været lidt halv sur og i dårligt humør det meste af dagen, formåede min mor at redde min eftermiddag en lille smule. Da jeg kom hjem fra skole havde hun bagt lækre rugklapper, så jeg spiste sådan en og drak et glas juice. Jeg havde et lille telefon opkald sidst på eftermiddagen, det gjorde mig også i bedre humør og spansk afleveringen er blevet lavet og afleveret, det hjælper også lidt på humøret. - Har været så sød at bage kage til klassen her til aften. Det hjælper forhåbentlig på deres humør. Ellers overlever vi aldrig en dag mere til kl 16:00. Det er vi vist flere som kan skrive under på.
Jeg vil gå ud og børste mine bisser og fjerne makeup, også vil jeg hoppe på hovedet i seng.
-Matilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar