onsdag den 4. januar 2012

her er tomt

Meget tomt. I må undskylde at jeg ikke har blogget på det sidste, men kort sagt har mit liv været et stort rod. Jeg havde en god nytårsaften. Men må nok indse at jeg de sidste ugers tid nok har levet som en glansbillede. Det har bestemt ikke været så godt, som det har set ud til. Kort sagt er min kæreste og jeg ikke sammen længere. Det var mit valg og min beslutning. Kunne ikke klare at blive løget for.. hvem kan overhovedet det? Måtte stoppe det inden jeg sank for langt ned. Nu er jeg nede og forsøger ihærdigt at komme op igen. Men kære læsere, jeg er nok ikke den eneste som ved at det er så fandens svært. Det her kommer til at tage tid. Så hvis bloggen i perioder står lidt på standby, er det fordi mit hoved og alt andet er for roddet. 
- Matilde 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar