fredag den 30. december 2011

længe ventet

Jaaaaaaaaaa! jeg har endelig fået min dejlige jumpsuit hjem! aaaah, jeg har ventet så længe på den og endelig fik vi den hjem i butikken i min størrelse igen! juhhuu, jeg har ikke haft andet på hele dagen. Den er skønno!
Nok var den en smule dyr, men den er safsusme alle pengene værd! I just LOVE OnePiece!!!
- Da jeg løb tør for hårolie, fik jeg også lige en serum med hjem i dag. Den er fra 'BY GUN-BRITT' og den skulle efter sigende være rigtig god og mine kære hårspidser kan ikke leve uden olie eller serum. Glæder mig til at prøve den!
Jeg fandt intet nytårs tøj i byen i dag. øvøvøv.. må se om nogle af de gamle klude kan bruges


- Matilde

Jumpsuit fra OnePiece til 1090 kr.
Split ends serum fra 'BY GUN-BRITT' kan købes i matas for 195 kr.



Sidder og spiser mig tyk i de her choko-lakridser fra Johan Bülow.
Mærkelig blanding, men de smager godt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar