torsdag den 22. december 2011

tak til ærlige mennesker i denne verden!

Jeg vil først og fremmest lige undskylde for ikke at have blogget i et par dage nu, men der har simpelthen været så meget knald på! Jeg var som skrevet før, været til julefrokost med min klasse i tirsdags og fortsatte festlighederne i musikhuzet sammen med flere hunderede mennesker. Det var så fedt og vi have det så sjovt! Jeg overnattede hos min søde kæreste og vågnede op hos ham. Jeg tog på arbejde om eftermiddagen og tog bagefter tilbage til ham for at spise lækker aftensmad og pynte juletræ. Dét var så hyggeligt og juletræet blev simpelthen så fint! I dag har jeg været på arbejde. Der er lidt små travlt, da folk lige skal have købt de sidste julegaver ind, men jeg prøver alligevel at holde mit julehumør højt. Og så for lige at skrive om noget helt andet, så har jeg også formået at være verdens største klovn i dag! For da jeg satte min cykel for at tage på arbejde i dag, glemte jeg at tage min pengebog med ind, som lå i min cykelkurv. Så da jeg kom ud for at tage min jakke på, kunne jeg ikke forstå hvor pokker min pung var blevet af, men jeg kom så i tanke om at jeg slet ikke havde husket at tage den med ind, så jeg styrtede ud til min cykel og fandt min cykelkurv helt tom... Ingen pung.. smart smart... Jeg blev så sur og irriteret! Det kan godt være at det er totalt over mega meget dumt af mig at glemme den, men det er da stadig bare ikke iorden, at der så er en der hapser den. Nå, men jeg styrtede så hen til banken for at spærrer mit kort. Da jeg kom hjem brugte jeg bare et par timer på at være pisse gal på mig selv, men da jeg så loggede på facebook, var der en fremmed pige som havde skrevet til mig, at der var en som havde indleveret min pung i kiosken i superbest!! JEG BLEV SÅ GLAD!!!! Da jeg så fik min pung igen, undrede det mig over at personen som havde fundet min pung, havde snuppet de 15 kroner som lå i, men lod mit by-gavekort ligge. Men hey, det var da sødt af vedkommende. Så jeg vil lige bruge slutningen af dette indlæg på at takke de ærlige mennesker der findes! Tak tak tak til det menneske som var så flink at aflevere min pung (selvom personen havde taget mine 15 kroner. men pyt med dem!) Hvad skulle jeg have gjort uden mit kort, sygesikring, studiekort osv osv. Mit liv er jo i den pung! tak tak tak, til det søde ærlige menneske! 
Hygger nu med Loui her til aften. Det er rart. Rigtig rart.
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar