fredag den 23. december 2011

Lille juleaften

For pokker da, hvor er december måned bare fløjet afsted! Jeg synes virkelig at det er helt utroligt. Tænk engang at det allerede er lille juleaften. Jeg vil bruge aftenen i selvskab med min kære familie, moster 1 & 2, momse og moffe. Min søde kæreste skulle have været med, men han har desværre lagt sig syg. Meget syg. Øv øv øv, stakkels skat. Men jeg vil tænke på ham hele aftenen og bagefter smutte hjem til ham og hygge om ham og gøre mit bedste for at gøre ham rask igen!
- I morgen skal juleaften fejres hos min farmor og farfar med min far, søster, faster, onkel, kusine og fætre. Det skal nok blive hyggeligt. Jeg glæder mig i hvert fald til al julehyggen, selvom mit julehumør ikke er på det aller højeste.
Jeg vil i hvert fald ønske alle jer kære læsere, og resten af verden en rigtig glædelig jul!
Kæmpe juleknus herfra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar