torsdag den 29. december 2011

jeg er ligeglad

selvom jeg med garanti stadig er møg forkølet, har feber og både ondt i hals og ører igen i morgen, har jeg besluttet mig for at være ligeglad. Jeg skal have købt min nytårskjole, champagne og have ordnet diverse andre ting inden nytår, og jeg nægter at denne dumme virus skal stoppe mig. Jeg må dope mig med noget smertestillende, for mit nytårs tøj skal altså være klart inden jeg får mere stress. Jeg ville have købt en kjole på nettet, men fik aldrig gjort det, så nu må jeg ud og se om jeg kan finde noget fint i byen i morgen. Krydser fingre for at jeg finder noget. Ellers er jeg rimelig lost.....
I nuet sidder jeg i stuen med min dyne og en kop te og ser 'Australia'. Jeg ved ikke helt om jeg kan holde mig vågen. Burde måske bare hoppe i seng og håbe på at sygdommen er forsvundet helt ud af min krop i morgen. pleeeease....

- Matilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar