mandag den 26. december 2011

2.juledag

Jeg vil lige starte med at undskylde over at der har været stille på bloggen de sidste par dage. Men der har simpelthen været så meget hyggeligt jule-tamtam at se til. Jeg havde en super hyggelig juleaften med min savnede familie fra kbh. Min søster blev desværre syg, så jeg puslede for det meste rundt om hende hele aftenen, så det var stille og roligt.
I går var jeg hos min kæreste, og vi var på jule-besøg hos hans far og om aftenen var vi til julefrokost hos noget af hans familie. Super hyggeligt, lige indtil at jeg blev dårlig. Min søster må have smittet mig.... Har fået ondt i hals og ører og kastede op... Fedt fedt. (håber at i kan mærke ironien..) heldigvis puttede min kæreste om mig hele natten. Nu er jeg til julefrokost hos min momse, med resten af familien. De er så dejlige. Jeg nyder deres selvskab, selvom jeg ligger på sofaen og har det skidt. - Vil måske lave et indlæg om mine julegaver senere, eller en af de kommende dage. Nu vil jeg bare gerne være frisk igen...
Jeg håber at i nyder juledagene.
- M
(vil lige pointere, at hvis indlægget ser mærkeligt ud, er det fordi jeg blogger fra min iPhone)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar