onsdag den 28. december 2011

ikke bare ramt, men ramt hårdt

Ja, jeg er ramt hårdt. Ramt hårdt af denne møg irriterende virus. Den har erobret min krop. Jeg har i de sidste dage nu ligget og været syg, og det er bestemt ikke blevet bedre. Jeg har ondt i hals, hoved og aller mest ondt i mine ører. Jeg er træt af at være træt.... træt af at have feber og ondt i hele kroppen.. og monster mega sygt meget træt af at hoste.... tror snart at jeg hoster mine lunger op.. ikke så lækkert, i know.
Spiser halls og andre diverse hostebolcher, sprayer en masse næsespray op i tuden, drikker the som en gal og holder mig varm med dyner og tæpper, men lige fedt hjælper det. Jeg har været til lægen i dag, og jeg skal komme tilbage om et par dage hvis det bliver værre eller ikke går over, for så kan det måske være en mulig lungebetændelse. Fedt fedt fedt, også lige op til nytår. Hurra hurra.. ej, jeg krydser virkelig fingre for at det snart går væk, så jeg kan hygge mig og fejre nytår med mine skønne veninder uden nogen som helst form for sygdom i kroppen...
Jeg håber at i derude nyder dagene op til nytår og ikke er ramt af noget ubehageligt som jeg er.
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar