onsdag den 7. december 2011

Korte skoledage gør mig glad

Må indrømme at denne skoledag bliver den nemmeste på længe. Jeg skulle først have mødt kl. 10:15 da vi ikke havde nogen fag i første blok. Men da anden blok så bestod af NV, skulle jeg heller ikke møde ind der, da det kun er dem som skal til eksamen. (og det har jeg jo været! Juhuuu!) Så jeg skal først møde ind efter spise frikvarteret. Det vil sige kl. 12:25, for kun at have en blok, også får jeg fri kl. 13:55. LUKSUS, er nok bare det ord jeg vil bruge til denne skoledag. Skal dog på job bagefter. Men det skal nok blive hyggeligt nok, selvom at der er lidt små travlt her i december. Også skal jeg hellers bare til dans i aften med alle de lækre hip hop tøser. Dét her er da en god dag!
Jeg håber at jeres dag bliver ligeså god, som min forhåbentlig gør.
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar