søndag den 11. december 2011

Jeg sender en kæmpe bunke kærlighed, til weekender som denne!

Hvad kan jeg sige? Denne weekend har været intet mindre en fan-fucking-tastisk! Da jeg fik fri fra skole i fredags smuttede jeg direkte på arbejde og fik et par timer overstået der. Så hentede jeg min kære kæreste, også smuttede vi hjem til mig. Vi hyggede, så julekalender og spiste lækker hjemmelavede pizza'er. Lørdag formiddag kom min farfar og farmor hjem til os og spiste brunch, hvor vi derefter startede den helt store julebagning. Det var noget tid siden at jeg havde set min farmor og farfar sidst, så det var super hyggeligt! Så med de kære gamle, min mammi, søster og skønne kæreste, kunne jeg ikke være i bedre selvskab. Og nu har vi julekager nok til resten af december. Mums! I løbet af lørdag eftermiddag tog min kæreste og jeg hjem til ham for at bage videre med hans familie. (Jeg kan love for at det var 'store bagedag!') Vi hørte høj julemusik og fordelingen af bagningen var fin. Svigermor lavede småkager, jeg trillede havregrynskugler og min kæreste sad ved min side og var dybt koncentreret i at spille på min iPhone. Så vi hyggede os allesammen. - Om aftenen tog min kæreste og jeg ud og spiste på restaurant ''Texas'' og tog bagefter i biografen for at se ''New Years Eve.'' Hold nu fast en god film! Jeg måtte slippe et par tårer flere steder i filmen. A'men altså, den film burde i alle sammen tage ind og se! Efter biografen tog vi bare hjem og puttede under dynerne og så en masse tv til ud på natten. En kæreste som min, er ikke en man bare sådan finder. Han er virkelig det aller bedste jeg har! - Da vi så vågnede i morges, spiste vi lidt morgenmad også blev jeg hentet ved 12-tiden da jeg skulle videre til min moster og kusine og lave konfekt. Ja, og dét var også bare super hyggeligt. Så kære læsere, jeg håber at i kan fornemme at min weekend har været en af de bedste på længe. Jeg har simpelthen haft det så dejligt! - Her får i lidt billeder fra hele weekenden. 

xoxo M. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar