lørdag den 17. december 2011

kom nuuuuu

Jeg kan simpelthen ikke vente længere. Jeg vil have juleferie nu! NU NU NU! Jeg skal bare først lige have overstået en skoledag til kl 16 på mandag, som ovenikøbet indeholder en latin prøve. Dét er ikke løgn og latin, når jeg siger at jeg virkelig ikke orker... Eller jo, det er latin, men i hvert fald ikke løgn! men gid det var.. Det skal bare overstås, så jeg aldrig behøver at have latin mere! Tirsdagen kan lige overkommes når den kun indeholder to blokke og derefter en tur i kirke til juleafslutning med hele gymnasiet. - Jeg skal arbejde hver eneste dag i næste uge, dog minus mandag (og juleaften selvfølgelig). Så spørgsmålet er hvor meget ferie jeg overhovedet får?? Sådan synes jeg desværre at det er hver ferie... 
Efter skole og arbejde i går smuttede jeg hjem til min skat og overnattede der til i dag. Hamrende hyggeligt som altid! Jeg var et par timer på arbejde her til eftermiddag og nu sidder jeg og skal til at begynde på min dansk aflevering. Men jeg har sgu lidt svært ved at komme i gang... Buuhuu, øv hvor er det synd for mig. 
- I morgen skal jeg til fødselsdag hos min kæreste. (selvom at han først har fødselsdag på mandag) Det glæder jeg mig til. Hans familie er så dejlige at være i selvskab med. Jeg overnatter hos ham fra i morgen til mandag, da han jo har rigtig fødselsdag der, + det er vores 13 måneders dag. Tiden flyver afsted. Men i selvskab med ham, gør det mig bestemt ingenting, for det er det jeg aller helst vil. 
Okay okay, jeg må vel slutte for nu, da min dansk aflevering ikke laver sig selv. (MEN GID DEN GJORDE!) 
I må alle sammen ha' jer en forsat god weekend!
- M 
Jeg kan så godt lide mine fine lys. De er gode at have, i denne meget mørke tid...




pain is inevitable, suffering is optional.
...and it's so god damn true

Ingen kommentarer:

Send en kommentar