torsdag den 19. januar 2012

ihh hvor vi hygger

Jeg har faktisk haft en utrolig god dag i dag, jeg har i hvert fald intet at klage over! Stod tidligere op end normalt bare lige for at få følelsen af at have god tid.... for det har jeg ikke været så god til det sidste stykke tid. Tror jeg vil gøre det igen i morgen, for det er nu dejligst at starte dagen uden stress. Skoledagen gik egentlig overraskende hurtigt og jeg har langt om længe fået styr på den fysikrapport som er til i morgen. Hurra hurra, det lettede! Jeg tilbragte eftermiddagen og lidt af aftenen med en sød én, og her til aften har den stået på ren familie hygge. Forkælede dem med hjemmelavede pandekager med banan og nutella (det skal lige siges, at jeg har længdes efter pandekager hele dagen!). Der er simpelthen intet bedre!
I morgen er det allerede fredag igen og i kan tro, at jeg glæder mig meget til denne weekend. Den byder kun på lækkerier!
Jeg har lidt billeder fra aftenens hygge. Sov sødt derude.
- Matilde







Ingen kommentarer:

Send en kommentar