torsdag den 26. januar 2012

På besøg i Paradishus

Jeg har hygget hele dagen i skoven, i paradiset, ja faktisk i 'Paradishus' hos Katrine. Det er faktisk noget af det jeg holder aller mest af. Jeg kommer jo selv der fra. Fra samme skov. På hjørnet til paradiset. Det var dejligt dengang. Nu er jeg der ikke mere, men jeg elsker at komme på besøg. Jeg føler mig hjemme der. Det var rart at få vendt hele verdenssituationen igen. Det havde vi nok brug for. Vi hyggede bare som vi altid plejer, med stearinlys, the og en masse grin. Elsker det, elsker det, elsker det. Elsker hende.
I nuet læser jeg lidt historie til i morgen, om det parlamentariske demokrati, fra perioden 1901 til 1973. Ikke det jeg har aller mest lyst til at læse om, men det skal jo gøres.
Glæder mig til i morgen. Det bliver for fedt! Alle gym eleverne samlet i musikhuzet til den fedeste fest på året. Amen altså, hvad skal jeg sige?? Fantastisk! Og lørdagen bliver også bare for lækker. Hvor er jeg heldig. 

- Matilde. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar