mandag den 9. januar 2012

FORGET SHIT AND MOVE ON

Det føles rart. Jeg har været glad hele weekenden og idag med. Hyggede med en veninde fra fredag til lørdag, hvor vi lørdag aften tog hjem til en fælles veninde som holdt fødslesdagsfest, vi tog impulsivt i byen og havde det så sjovt! Søndagen tilbragte jeg i selvskab med en veninde, hvor jeg derefter tog hjem til min far, for at fejre min lillesøsters fødselsdag. - Jeg er faktisk overraskende glad, når man tænker på omstændighederne. Føler at jeg har det godt. Men hvorfor skulle jeg heller ikke have det godt? Jeg har verdens bedste familie, de dejligste venner og veninder. De griber mig, støtter mig, hjælper mig og ja, de gør det hele! Jeg har haft en god dag i skolen og jeg er nu lige blevet færdig med min engelsk stil, som egentlig først er til på søndag, men eftersom at jeg har planer i hele denne uge, var det nok bedst at få den lavet i dag. Det er nu altså en dejlig lettelse. Denne uge er fyldt med skønne planer og aftaler, som jeg kun kan se frem til.
Jeg gider ikke at bruge mere krudt og flere tanker, på ting jeg alligevel ikke kan gøre noget ved. Rend og hop er det eneste jeg kan sige til dig, din nydelige lille løgner. For meget, det er lige hvad du er.  
Jeg smiler og er glad for det jeg har. 
Håber at det går jer forrygende kære læsere!

- Matilde




Ingen kommentarer:

Send en kommentar