onsdag den 18. januar 2012

Godmorgen kære venner

I dag skal jeg først møde klokken 10:15, hvilket jeg nyder meget da de sidste par dage, har været fra 08:30 til 15:45. Så det har været skønt at kunne sove lidt længere i dag. Jeg sidder i nuet og spiser appelsin yoghurt med kiwi i. Det spiser jeg for det meste om morgenen, da jeg synes at det er dejligt med noget friskt og noget som ikke ligger sig så tungt i maven lige fra morgenstunden.
I første blok skal vi i dag ud med nogle spørgeskemaer da vi er igang med en undersøgelse om unges forbrug af penge. Derefter skal vi have dansk, også har vi fri. Eller fri og fri, jeg skal på arbejde.... Men efter arbejde skal jeg til dans med alle de søde danse rumper! Dét redder altid min onsdag.
I går var jeg med min mor ude at se min søster gå modeshow. Eller det var et slags inspirations show for alle de kommende konfirmander. Min søster var bare blevet hyret til at stå med kjolerne på og blive vist frem, så kunderne kunne se hvilke muligheder de har. Hun er så dygtig min lille skat.
I må ha' en rigtig god dag. 

- Matilde.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar