fredag den 20. januar 2012

Fredags-hygge

Skoledagen var hurtigt overstået og når vi fik fri skulle hele skolen i biffen, for at se de film som byrge kanditaterne har lavet sammen med deres hold. Det skal lige siges at jeg på næste fredag skal til en fest på min skole som hedder 'byrge' (hvorfor det hedder 'byrge' ved jeg egentlig ikke...) Men det er den største fest på året. Glæder mig så meget, for jeg ved at det bliver helt vildt fedt! Skolen havde i dag leget biografen til denne andledning. Så der blev solgt både slik og øl. - Jeg tog afsted til biografen med min veninde Ronja fra min klasse. Og for pokker da, hvor var det bare nogle gode film, alle tre hold har fået bikset sammen! Aner slet ikke hvem jeg skal stemme på når tiden er inde....
Bagefter tog jeg hjem, snakkede lidt med min mor også faldt jeg i søvn. Det er altid rart med en lille morfar når man kommer hjem. Her til aften har vi bare hygget med god mad og rødvin, da det kun var min mor, papfar, søster og mig som er hjemme. Skønt med familie hygge en fredag aften!
I nuet ligger jeg på sofaen sammen med resten af familien, spiser lidt lækker frugt og venter på fredags filmen som starter her kl 21:30. - Jeg glæder mig til at sove længe i morgen, til at se min søde veninde og til at give den gas i Nexø city. (vil prøve på at huske at taget nogle billeder, men lover intet)

Jeg ønsker jer alle sammen en fremragende weekend!
- Matilde. 

Lakridser, chips, øl, Ronja og sjove film var bestemt ikke en dårlig kombination!





Plankebøf, god salat og rødvin, vil nok altid være en sikker vinder

 Intet bedre end at hoppe i min onepiece, sådan en dejlige fredag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar