tirsdag den 25. oktober 2011

av, av, av, og lidt mere av

I går havde jeg en god dag i skolen, det var dog lidt tungt med en lang skoledag, sådan lige efter ferien. Men sådan er det vel altid... Også var jeg til tandlægen, og jeg fik at vide at jeg havde fine bisser og nul huller! Så jeg undgik heldigvis ubehagelige sammenstød med boremaskine og andre af tandlægens pinefulde redskaber!
- Jeg tog hjem til min kæreste og tilbragte resten af eftermiddagen, samt aftenen og natten hos ham. Han er nu bare intet mindre end det dejligste.
Men så i dag da jeg var kommet hen på skolen, fik jeg voldsomme mavekramper... Nogen mavekramper jeg i en periode for ca. 4-5 måneder siden led meget af. Jeg var til diverse undersøgelser både hos min læge og ude på sygehuset, men ingen har kunne finde ud af hvad det præcis er der udløser de her kramper. Meget ubetryggende... Men som sagt stoppede det pludselig af sig selv efter et stykke tid, og længe har jeg ikke mærket noget til det, før i morges da kramperne dukkede op. Jeg har måtte ligge i min seng hele dagen og har måtte tage noget smertestillende for overhovedet at kunne holde det ud... Jeg troede at det var gået over, men nej. Jeg håber bare at det går over i løbet af natten, for i morgen venter en ny skoledag, efterfulgt af arbejde og dans. Men hvis det ikke er gået sin vej inden da, så må jeg vel bare gå glip af en lækker onsdag... Men man har vel altid lov til at håbe.
- Heldigvis kom min bror og søster hjem ved 2 tiden i eftermiddags, så vi fandt en masse hygge frem, lavede smoothie og satte 'The proposal' i dvd'en. Det opvejede da heldigvis mit humør en smule. Nu ligger jeg bare i min seng og kan se frem til en nat uden så meget søvn, men med en mave fuld af kramper. Hurra hvor er jeg heldig ....


xoxo Matilde K.  
Lidt lækre sager og hindbær smoothie skulle til på sådan en øv-dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar