onsdag den 26. oktober 2011

piv piv

Dagen i dag har ikke stået på andet end piveri... For nej, jeg var ikke så heldig at min mave kom iorden i løbet af natten. Har stadig ligeså mange smerter som de sidste par dage. Så jeg vil mene at jeg har lov til at pive... Og jeg kan vel kun håbe på at min mave ordner sig i løbet af natten, og hvis den ikke gør så må jeg blive hjemme igen i morgen. Det nytter alligevel ikke at forhaste sig, for så kommer det sikkert bare til at blive værre. Men tanken om alt det jeg går glip af i skolen, + det fravær som hopper på mig. Av min arm, den er ikke god.... Og jeg savner mine piger. Øv hvor er det dumt at være mig lige pt. Håber på en bedre dag i morgen. I morgen aften kommer min søde fyr i hvert fald. Han er så kærlig og omsorgsfuld. Lige hvad jeg har brug for!
xoxo Matilde K. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar