søndag den 23. oktober 2011

Så starter virkeligheden igen i morgen ...


Jeg vågnede klokken 12, og tanken om at det var sidste dag jeg kunne få lov til at vågne af mig selv, var ikke rar! Fra i morgen af, skal vækkeuret igen stilles til kl 06.30. Suk... - Nå, men da jeg vågnede snuppede jeg en hurtigt portion morgenmad også smuttede jeg ud og løb mig en tur. Det er altid så rart at få rørt sig lidt. Så har jeg ordnet et par skoleting så det er klar til i morgen hvor virkeligheden igen starter. Med sorte morgener, lange skoledage, kedelige rugbrødsmadder til frokost, og tons vis af lektier. Øv med øv på... 
Men nu må jeg bare nyde den sidste feriedag, og hvordan kan man gøre det bedre end med sofa-hygge, tæpper, nybagt franskbrød, the, og søndags filmen 'så flyt dog' alt sammen i selvskab med min kære familie. Dét er da hygge! 
Go' søndag til alle jer derude. 
xoxo. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar