tirsdag den 11. oktober 2011

Tuesday

I går lå jeg syg med feber og mave kramper, i dag har jeg stadig ondt i maven men det er heldigvis blevet bedre! Jeg har dog stadig valgt kun at møde ind efter 2. blok, da jeg håber på at jeg kan nå at få det godt i løbet af morgenen/formiddagen. Og hvis ikke jeg får det, så må jeg bare bide det i mig, for jeg har slet ikke tid til at være syg! Der er så meget i den her uge jeg ser frem til. Jeg har bestemt set frem til i dag. For som skrevet i et tidligere indlæg, skal jeg ud og spise med en af mine aller bedste veninder i aften. Glæder mig til at få snakket, hygget og spist en masse god mad med hende. For efter at vi startede på hver vores skole, ser vi ikke hinanden så ofte som vi har gjort. Også glæder jeg mig også bare til de kommende dage som indeholder, arbejde, en lækker dansetime, en smut til frisøren, en sød gut også er ferien jo lige om hjørnet! Ville ønske at jeg skulle tilbringe min ferie i de varme lande. Men nix, så heldig er jeg ikke... Men mon ikke at jeg nok skal få hygget mig herhjemme. Det er jeg sikker på.
God dag til jer alle.
Hugs Matilde K/Pigen på bakken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar