lørdag den 22. oktober 2011

langt ude på landet, der hvor man kan slappe af uden forstyrrelser

Jeg var så heldig at vågne op til min kærestes dejlige ansigt her til morgen. Vi vågnede sent da vi  havde været længe oppe. Vi havde en stille og rolig formiddag og eftermiddag, med dejlig morgenmad og en god lang gå tur i efterårs vejret. - Her til aften skulle jeg have været til en fødselsdag, men det kom jeg aldrig da min veninde jeg skulle have fulgtes med er blevet syg. Men det gjorde mig egentlig heller ikke noget, for jeg havde mere bare lyst til at slappe af i dag. Så jeg ringede til min farmor og spurgte om jeg ikke måtte komme hjem til hende og min farfar, da det var utrolig lang tid siden at jeg havde set dem sidst! Så min farmor kom og hentede mig også trillede vi ellers bare afsted mod bøh-landet. Jeg elsker at være hjemme hos dem. De bor langt væk, bag marker og skove. Da jeg var lille var jeg ofte på sommerferie hos dem. Det var noget af det jeg holdt aller mest af. Jeg kommer der stadig, men desværre ikke ligeså ofte. Men når jeg er der, så nyder jeg det ligeså meget som dengang. Bare at kunne være i nuet, på deres gamle gård, men gammeldags indretning, deres dejlige væsner, vores hyggelige snakke, og ikke mindst deres gamle labrador hund, som hedder Lukas. Han er rigtig gammel, han har det største hundehoved jeg til dags dato har set, også har han gråt skæg. Han er for kær. Vi fik dejlig aftensmad, og jeg fik et stort glas vand med citron skiver i. (jeg er blevet helt tosset med det. Drikker det hele tiden...) og snakket en masse om de gode gamle dage. Jeg glæder mig allerede til at komme derop igen. Jeg kan altid bare være mig selv fuldt ud. Der er ingen bekymringer, der er ro, og alting er bare som det skal være. Jeg elsker de to, af hele mit hjerte. 

xoxo. 




kær-gammel-træt-kæmpe-vuf 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar