lørdag den 15. oktober 2011

På opdagelse

Da jeg alligevel bare sad derhjemme og kukkelurede, tænkte jeg at jeg ville overraske min søde momse og mof med et lille visit. Det er altid så hyggeligt at komme på besøg hos dem. Jeg føler mig ligeså meget hjemme hos dem, som jeg gør i mit eget hus. Men det er nok fordi jeg boede hos dem fra jeg var 0 til 4 år gammel, og igen i ca. 4 måneder da jeg var 15. De har altid haft deres arme åbne. Og de har altid været der for mig, på hver deres måde. De er noget for sig, det hersker der ingen tvivl om! De er nok nogle af dem som har lagt ører til mest, har oplevet mig på både godt og ondt, de har tilgivet mig, de har beskyttet mig, de har grinet og grædt med mig, de har givet mig råd og bedst af alt har de givet mig kærlighed. Jeg ved at jeg altid kan komme til dem, ligemeget hvad det er jeg vil. Det er en fantastisk følelse. 
Jeg fik en dejlig lang snak med min mormor. Min morfar fik jeg ikke set så meget til, da han var i fuld gang med at ordne sin bil, ordne haven og ordne garagen. Der er altid gang i den mand. Og ellers fik jeg gået på lille opdagelse rundt i deres have. Egentlig bare for at plukke nogle af de fantastiske pærer som nu hænger overalt på deres pæretræ. Også spottede jeg også lige at der stadig hænger vindruer på deres vindruebusk. Mums! 

   
En lille pip hytte
 
Saftige sorte vindruer


De bedste pærer i verden. Haps!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar