mandag den 17. oktober 2011

Tænk at være syv år

Som i mit nedenstående indlæg skrev jeg jo som sagt, at jeg skulle til fødselsdag her til aften. Min mindste lillesøster fyldte syv år i dag. Det var hyggeligt nok. Hun var i hvert fald lykkelig over at min anden søster og jeg var med til at fejre hende, og utrolig begejstret for sine fine gaver. Vi fik dejlig mad og ikke mindst en lækker is dessert! Mens vi sad og fejrede hende her til aften, kom jeg til at tænke på hvordan det var at være syv år. Det var sørme tider. Ingen dumme bekymringer. Bare sjov og ballade. Man tog bare tingene som de kom, om man kunne nærmest bare lege sig igennem tilværelsen. Sådan husker jeg det i hvert fald. Men i den tid jeg var syv år, har jeg nok selv følt at jeg har haft mange mange bekymringer. Men det er sjovt som det ændre sig. Jeg synes at jo ældre man bliver, jo sværere bliver alle ting. Det er da ikke fair. Hvorfor kan vi ikke bare lege os igennem tilværelsen som dengang? Det havde da været skønt. 
- Her er lidt billeder fra aftenens fødselsdag. 
Sov godt derude. 
xoxo. 


 En glad fødselsdags pige, med nogle af de fine gaver
Min lille skat. 

Den ekstremt lækre is dessert. Haps!


Jeg tror vist at der er én som skal have vasket mulen,
efter sådan en omgang is. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar