torsdag den 27. oktober 2011

Curly hair

Jeg har i den sidste periode fået farvet mit hår en del gange, for at kunne få den blonde farve jeg længe har ønsket mig. Men det resulterede i at alle mine krøller på mystisk vis nærmest forsvandt. Men da jeg havde mange krøller ville jeg have glat hår, og nu når mine krøller nærmest var forsvundet, så ville jeg selvfølgelig gerne have dem igen. Det så latterligt. Men hvad man ikke har, vil man gerne have. Er det ikke næsten altid sådan? Nå, men da jeg så havde været i bad i morges, prøvede jeg en ny krølle skum fra Nivea som min mor havde købt for sølle 15 kr, fordi den var på tilbud. Og den fik i hvert fald skub i mine krøller, og det blev faktisk nogle fine bløde krøller! Så nu er jeg i hvert fald sikker på at de ikke var forsvundet. Juhuu. Billederne er bare lidt dårlig kvalitet, fordi de er taget med mit webcam. Men pyt med det.

xoxo Matilde K. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar