mandag den 14. november 2011

Brok fri mandag!

klokken 07:00 ringede mit vækkeur, selvom jeg først skal møde kl 10:15 i dag. Men min søde kæreste har sovet hos mig i nat, og han skulle møde kl 08:10. Og så sød som jeg nu er, står jeg selvfølgelig op med ham og smører hans madpakke, og så fik vi også spist lidt morgenmad sammen inden han skulle cykle. Jeg valgte ikke at hoppe i seng igen bagefter, for så ville jeg med sikkerhed aldrig have kunne komme op igen. Så jeg har bare tullet lidt rundt og haft utrolig god tid til det hele. (måske jeg skulle begynde at stå tidligere op hver dag, bare for at føle at jeg ikke er stresset??) Nå men jeg fik tændt for 'Go morgen Danmark' og så lidt af det. Og værterne blev enige om at det i dag er 'brok fri mandag' og i mine ører lyder det som en aller tiders idé! Ikke noget med at brokke sig over at en ny uge er startet og vi endnu engang skal drage afsted mod skole og arbejde. I dag er en mandag uden brok! Og i det hele taget tror jeg at det for mit vedkommende hedder 'Brok fri uge'! Ja du, intet mindre! For den her uge er jeg næsten helt sikker på bliver en af de gode! Når jeg kommer hjem fra skole i dag, laver jeg lige et indlæg om hvad min uge byder på, så i kan se hvorfor jeg ikke har nogen grund til at brokke mig.
I må alle sammen ha' en rigtig god 'brok fri mandag'!
xoxo Matilde K.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar