torsdag den 17. november 2011

Forlænget weekend

I dag skulle jeg have mødt kl 08:30 og være i skole helt til kl 15:45. Men da første blok og sidste blok er blevet aflyst skulle jeg derfor kun møde fra kl 10:15 til 13:55. Så denne skoledag er da bare lige til at overkomme! Smutter hjem til min søde kæreste når jeg får fri.
Jeg skal tidligt i seng i aften, for i morgen tidlig drager min mammi, søster og jeg et smut til storbyen, på julegave-shopping! (men mon ikke at jeg også godt kan få shoppet lidt til min egen garderobe) 
En hel dag i selvskab med mammi, søster, københavner luft og shopping er bestemt ikke noget jeg klager over! Denne forlængede weekend bliver i mit hoved 'just amazing' - Skal tilbringe tiden hos min kære kæreste. Så det bliver intet mindre end, en weekend i kærlighedens tegn.
Jeg håber at i får jer en ligeså god weekend som mig!
xoxo Matilde K.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar