torsdag den 3. november 2011

Smil, det er november!

Jeg ved ikke om det er fordi vi er gået ind i en ny måned, eller om det er fordi det snart er december måned, eller om det bare er et tilfælde. Men de sidste par dage har jeg været utrolig glad. Mere glad end jeg plejer. Måske er denne måned, lige min måned! Man kan da altid håbe. Der sker bare så meget godt i november! Der bliver afholdt VZ fest på gymnasiet. Jeg skal til storbyen hele to gange. Først med min mammi og søster for at købe julegaver. Også igen med min kæreste, for at besøge hans søstre og for at komme i tivoli. (For det er jo altid så super hyggeligt, når de har pyntet op til jul!)  Også har jeg års dag med min kæreste, hvor vi har planlagt en masse hyggelige ting. Og så kommer den nye 'Twilight' jo også i denne måned! - Ja, der er bare en masse gode ting at se frem til. Også er november vejret jo heller ikke noget at klage over. Nok ved jeg at det er hundekoldt. Men man kan da ikke blive andet end glad, af at se alle de smukke farver alle bladene på træerne for, at mærke kulden i kinderne og pakke sig godt ind i tykke trøjer og halstørklæder. Efter min mening, er dét da hyggeligt!

Og igen i morgen bliver det en god dag. Jeg skal først møde kl 10.15, også får jeg fri kl 13.55. Også skal jeg hjem til min kæreste overnatte der til lørdag. Dét er da luksus og ikke mindst en god start på weekenden! 
Her er lidt efterårs billeder som er blevet taget de sidste par dage:




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar