tirsdag den 22. november 2011

Lotto - Tænk hvis du vandt? - JA TÆNK HVIS JEG VANDT??

Sidder med min veninde Emilie og freaker helt ud over at der er 102 millioner på spil i onsdags lotto i morgen. Ja venner, 102 MILLIONER?! Vi sidder og drømmer om hvad vi dog ville bruge alle de penge på hvis vi vandt. Det er jo en helt uvirkelig tanke... Hvor i al verden skulle man starte?? Næsten intet ville jo være umulig mere? Man ville jo have penge til resten af livet. - Først ville vi nok ligge os ned og få luft efter at have skreget så meget. Derefter ville vi have taget det næste fly til New York, så vi kunne shoppe byen tynd og bo på 'The New York Palace'. Vi ville ruinere storbyen for sko og tøj og spise på alt for dyre restauranter! Vi ville købe en kæmpe penthous lejlighed, hvor der skulle være et kæmpe gigantisk walk in closet! Vi skulle have både butler, kok og rengøringsdame. Pool, jacuzzi, solarium og sauna.. Ja, you name it! Et par jeffrey skulle i hvert fald pynte i min garderobe. Ville købe et par mulberry tasker.. eller ti.. Ville rejse med min familie jorden rundt. Ville give min far den bil han altid har ønsket sig. Ja, puha hvad ville jeg dog ikke gerne. Drømme er der nok af!
Men som de siger i ’Venner’ har man lettere ved at blive ramt af lynet 17 gange i træk, end at vinde i lotto. Så jeg tror bare at vi må glemme drømmen om luksus livet lidt endnu... Og nej, jeg ved godt at penge ikke kan gøre en lykkelig. Men alting ville alligevel være meget lettere hvis man havde råd til det man ville, ikke?
xoxo Matilde K.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar