tirsdag den 29. november 2011

sikke meget skade

Ja, sikke meget skade jeg har gjort på mit hår de sidste par år. Det er jo slet ikke sundt på nogen måde. Jeg har haft så mange forskellige hårfarver. Den sidste hårfarve jeg har fået skaffet mig er meget blondt. (det aller midterste billede.) Det har også hele tiden været meningen at jeg ville være blondt, og efter rigtig mange besøg hos frisøren fik jeg den blonde farve som jeg længe havde ønsket mig. Men men men, mit hår vokser jo så forbandet hurtigt, så allerede efter 2 uger havde jeg en meget synlig udgroning. Ikke fedt! Og jeg havde først et tid hos frisøren igen en måned efter. Men nu er den måned snart gået og jeg skal til frisøren på torsdag. Men i mellem tiden har mit hår taget så meget skade af den afblegning jeg fik alle de gange... Så jeg er endt ud i en kemisk klipning. Ja simpelthen.. Mit hår knækker af... Og hvem gider at gå rundt og være skaldet?? Ikke mig i hvert fald. Men jeg har så ringet og snakket med min frisør, og det eneste alternativ der er, er at jeg får klippet ALT det slidte af. Ja kære læsere, ALT det slidte... + jeg så skal have farvet min normale hårfarve igen, da mit hår ikke kan tåle mere afblegning. For jeg gider jo heller ikke at rende rundt med kæmpe udgroning, til at det selv er nået at vokse helt ud. Så ja, efter at have brugt alt for mange penge på at blive blondt, må jeg nu vinke farvel og sige pænt goddag til min normale mørke hårfarve. Men det er vel egentlig også bedre, end at jeg går rundt og taber håret. Det vil jeg i hvert fald mene. Så jeg krydser fingre for at det bliver en fin farve og forhåbentlig ikke alt for kort.
- M


Ingen kommentarer:

Send en kommentar