tirsdag den 8. november 2011

Just smile

Selvom at skoledagen var helt til kl 16.00, har det alligevel været en rigtig god dag. Jeg er glad og det føles skønt! Jeg er ikke bare glad fordi det er bedst at være det, næ nej, jeg er oprigtig glad! I morgen er der 'operations dagsværk' på skolen og det vil sige at vi har fri! Jaaa! Eller ej, vi skal arbejde i stedet for. Vi skal i hvert fald tjene 300 kr hver, også går pengene til uddannelser i et eller andet land. (pinligt at jeg ikke kan huske hvilket!) Min far har været så sød at sige at jeg bare kan gøre rent hjemme hos ham, også tjene 300 kr af ham. Så det er fair nok. Men bagefter skal jeg så på 'rigtig' arbejde. Så det bliver en lang arbejdsdag i morgen. Heldigvis slutter den af med en god omgang dans med pigerne om aftenen. Så ja, det skal da nok også blive en god dag igen i morgen!
- Jeg vil nu hoppe i bad, også vil jeg senere smutte hjem til min søde kæreste og overnatte hos ham. Glæder mig til at se hans dejlige smil!
xoxo Matilde K. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar