onsdag den 23. november 2011

jeg havde spolet frem ....hvis jeg kunne


Ja, det havde jeg altså gjort. Jeg havde spolet frem til på fredag kl 13:55. Jeg undskylder på forhånd hvis nogle af jer kære læsere, har noget meget spændende at se frem til i morgen, men jeg havde altså spolet tiden frem hvis jeg kunne. For på fredag kl 13:55 har jeg weekend og det vil sige, at jeg skal hjem til min søde kæreste, hvorfra vi drager videre mod det Københavnske med hans familie. Vi skal besøge hans storesøstre og i tivoli. (for ja, på denne årstid er tivoli jo aller smukkest!) Jeg glæder mig! Jeg kan slet ikke vente. København, kys og kærlighed med min skat og hans søde familie! - Men jeg er jo forpokker ikke den heldige ejer af et ur som kan spole tiden frem. ØV! Tænk hvis jeg bare kunne gå i seng her til aften, også vågne op i morgen, og så var det lige fredag i stedet for torsdag. Det ville da være rart, for alle os som i hvert fald ønsker weekenden skal komme til os, hurtigst muligt! - I aner ikke hvor meget jeg gerne vil springe dagen i morgen over. For i morgen har vi matematik i første blok og vi starter ud med en matematikprøve. Dét er fedt, ikke??? Hvis du lige svarede ja, så smæk dig selv hårdt i hovedet med en fluesmækker! For nej, det er sgu ikke fedt! Jeg hader matematik... Jeg ved godt at 'hader' er et stærkt ord. Men jeg hader det faktisk. Men jeg må vel bare bruge de dejlige tanker om en hel weekend i københavn med min kærlighed, til at holde mig oppe hele dagen i morgen! 
xoxo (fra en meget ventende) Matilde K.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar