mandag den 21. november 2011

... just tired as hell


I går gik jeg i seng kl 22.00 og alligevel lå jeg stadig i min seng en halv time efter mit ur havde ringet i morges, og måtte derefter nærmest vælte mig selv ud af sengen. Jeg har simpelthen været så træt i dag. Har også været den heldige vinder af en omgang forkølelse. Det er måske også det der gør mig så træt. Føler at jeg har snot i hele kraniet. En smule dusgusting, I know, I know.... Skulle have hygget med to veninder fra klassen her til aften, men er så uoplagt som noget kan være, så måtte hoppe fra. Tror ærlig talt bare at jeg vil smutte i seng nu og håbe på at jeg bare er en smule mere frisk i morgen. Det ville da være rart. Men med endnu en dag til 15.45, tror jeg at der skal et mirakel til. - Min veninde fra klassen skal heldigvis overnatte hos mig i morgen. Det er da i hvert fald bonus!
Sweet dreams.
xoxo Matilde K. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar